سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آزادی من خیلی محدود شده!

آزادی.کبوتر در حال پرواز.جامعه.حقوق بشر.حجاب.محدودیت.مرگ برآزادی.پرنده. عشق.

این روزهای بهاری و با طراوت دارن کم کم تموم می شن، و من فقط به خاطر اینکه با بیرون رفتن و قدم زدن بیشتر حرص می خورم و فقط به گناه می افتم، کنار کامپیوترم نشستم....!!!
نه، نمی خوام از حجاب حرف بزنم و از اینکه واجبه و از اینکه  بد حجاب فاسقه، می خوام از حق خودم حرف بزنم و از آزادیم که بد جوری تو این فضای به ظاهر روشن فکری داره پامال میشه....


به خدا تو این جامعه، آزادی من به خاطر آزاد بودن بی حد و حصر دیگران، خیلی محدود شده...


کسی هست جواب بده...؟؟؟؟؟



[ جمعه 90/2/16 ] [ 6:51 عصر ] [ عقل نوشته های یک دانشجو ]

نظر

وای مادرم...

مادر سادات.عزاداری.فاطمیه.حضرت فاطمه زهرا.فاطمة الزهرا.مرضیه.انسیه.حوراء.زکیه.معصومه.راضیه.مداحی.هیئت.امیرالمومنین حیدر کرار.امام حسین. امام حسن.حضرت زینب.لعن علی عدوک یا علی.زیارت نامه حضرت فاطمه زهرا

رسم آتش زدن از عهد خلیل است، ولی       آتش آن روز گلستان شد و امروز نشد
*****

ما هنوز اندر غم یک کوچه ایم...!

مادر سادات.عزاداری.فاطمیه.حضرت فاطمه زهرا.فاطمة الزهرا.مرضیه.انسیه.حوراء.زکیه.معصومه.راضیه.مداحی.هیئت.امیرالمومنین حیدر کرار.امام حسین. امام حسن.حضرت زینب.لعن علی عدوک یا علی.زیارت نامه حضرت فاطمه زهرا

السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَةُ الشَّهِیدَةُ

السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الرَّضِیَّةُ الْمَرْضِیَّةُ السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْفَاضِلَةُ الزَّکِیَّةُ السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْحَوْرَاءُ الْإِنْسِیَّةُ

السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا التَّقِیَّةُ النَّقِیَّةُ السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْمُحَدَّثَةُ الْعَلِیمَةُالسَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْمَظْلُومَةُ الْمَغْصُوبَةُ

السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْمُضْطَهَدَةُ الْمَقْهُورَةُ السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا فَاطِمَةُ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

صَلَّى اللَّهُ عَلَیْکِ وَ عَلَى رُوحِکِ وَ بَدَنِکِ‏



[ چهارشنبه 90/2/14 ] [ 1:18 عصر ] [ عقل نوشته های یک دانشجو ]

نظر

طنزچهار چرخ و ایام فاطمیه!

فاطمیه.طنزچهارچرخ.حضرت فاطمه زهرا.صدیقه طاهره.مرضیه انسیه.زکیه.حوریه.معصومه.جمیله.راضیه.بتول.عزاداری .سوگواری.دسته روی.مداحی.صدا و سیما.تلویزیون.

این روزها و شب ها بسیاری از هموطنانمان در مراسمات عزاداری و مجالس سوگواری صدیقه ی طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شرکت می کنند.
برای بسیاری از جوانان، این ایام رنگ و بوی محرم را دارد و اگر این مجالس هنوز عمومی نشده و به پای عزاداری های محرم نمی رسد به دلیل کوتاهی کردن رسانه هاست در این زمینه.
در این 20  روزی که ایام فاطمیه نامیده شده، ما از جانب صدا و سیما هیچ گونه تبلیغات و فرهنگ سازی ندیده ایم و فقط بی تفاوتی بوده است و بس.اما با رسیدن به نیمه ی این ایام و گرم تر شدن این سوگواری ها، صدا و سیما به جای اینکه خود را با مردم و جوانان هماهنگ کند و در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این ایام شرکت کند، این روزها شاهد پخش سریال طنز چهار چرخ در تلوزیون هستیم.
طنزهایی که در این سالها کم پخش نشده اند، طنزهایی سطحی و سخیف که فقط و فقط قصد خنداندن مخاطب را دارند به هر قیمتی. در مورد چهارچرخ قضاوت نمی کنم چون برای قضاوت زود است، هرچند از بازیگران فیلم و موضوعش می توان فهمید در چه سطحی است.
اما مسئله اصلی این است که چرا صدا و سیما باید در این ایام که فاطمیه نامیده شده و حداقل نیمی از مردم در سوگواری و عزاداری به سر می برند سریال طنز پخش کند؟
مدعی این نیستم که هر روز در تلوزیون مجلس روضه برپا شود (که بسیار هم پسندیده است) اما لااقل می توانستند یادی از این ایام کنند و از زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بگویند و ولایت پذیری اش، و حیا و عفافی که این روزها گویا رخت بربسته از جامعه ما...!
به راستی چند درصد از دختران و زنان جامعه، الگویشان را فاطمه میدانند و چند درصد از مردان و پسران ما علی وار زندگی می کنند و صدا و سیما در این میانه چه نقشی دارد و تا به حال چه کرده؟؟؟

فاطمیه.طنزچهارچرخ.حضرت فاطمه زهرا.صدیقه طاهره.مرضیه انسیه.زکیه.حوریه.معصومه.جمیله.راضیه.بتول.عزاداری .سوگواری.دسته روی.مداحی.صدا و سیما.تلویزیون.



[ دوشنبه 90/2/5 ] [ 12:17 عصر ] [ عقل نوشته های یک دانشجو ]

نظر

::