• وبلاگ : رحيل
  • يادداشت : من رمضان را با نواي حاج منصور مي شناسم نه ربناي شجريان!
  • نظرات : 20 خصوصي ، 87 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رهگذر 
    سلام
    يه سوال دارم؟؟؟
    اگه يه روزي بفهمي حاجي هم گير داره،مشکل دار شده،ميزني زير گريه؟که اي واي چرااينقدر ندونسته تمجيد کردم.ميزني زير عشقت؟دلت مي سوزه که با يارب يا ربش گريه کردي؟نفسش گرمه.آره.ناله هاش عرشيه،آره.علامه حسنزاده آملي ميگن که گفته از روضه هاش،از ناله هاش،عرشيان به گريه اومدن،آره.
    نمي خوام از حاجي بزنمتا،اما دوست دارم راهنمايي کني منو،مثل خودتم.اگه خدايي نکرده،خدايي نکرده،بر فرض محال،حاجي مشکلات پيداکنه،اگه بازم اللهم رب شهر رمضانشو بشنوي،دلت مي لرزه يانه؟
    کلامش که حقه،چي کار داريم خودش کيه،حنجرش چه کاره است؟اين استدلال درسته؟

    اما برادر من،فاصله فقط يه لحظه است...
    14 تامعصوم هم بيشتر نداريم...
    اميدوارم پياممو دريافت کرده باشي!
    پاسخ

    سلام؛
    من براي خودم راه و هدف دارم و مکتبي که خط قرمز ها را مشخص کرده است. هر کس به اين مکتب و دين و آرمان ها پايبند باشد تمجيدش مي کنم و دوستش دارم و هرکس پا روي اين آرمان ها بگذارد برايش پشيزي ارزش قائل نيستم هرکس که مي خواهد باشد. اگر از حاجي خوشم مي آيد و از شجريان بدم مي آيد به خاطر مکتب و صراطم است نه به خاطر چيز ديگري. در يک کلام بايد بگويم خودم را انساني آرمان گرا و هدفمند مي دانم نه شخص گرا. به همين دليل اگر بفهمم شخصي که تا ديروز ((با دليل)) برايش جان ميدادم امروز از خطش منحرف شده، مذمتش مي کنم و برايش ارزشي قائل نيستم باز هم ((با دليل)).در آخر اين داستان را هم بدانيد بد نيست،که:
    شخصي در جنگ جمل نزد حضرت علي(ع)رفت و گفت نمي دانم در کدام جبهه باشم اين طرف شما هستيد که اميرالمومنينيد و آن طرف عايشه است و طلحه و زبير که جزو اصحاب معروف و باسابقه ي پيامبر بوده اند.حضرت فرمودند حق را با خودش بشناس نه با افرادش. يعني حق را با مصاديق و افرادش نشناس بلکه خود حق را بشناس، با اين کار اگر روزي مصاديق و افرادي که در جبهه ي حق بوده اند منحرف شوند هيچ گاه با انحراف آنها تو منحرف نخواهي شد. اميدوارم جوابتان را گرفته باشيد. براي من هم دعا کنيد.
    ان شاالله که همه مان عاقبت به خير شويم...