سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساختمان پزشکان یا...!!!

نقد ساختمان پزشکان.سروش صحت.طنز.سینما.سریال.عکس بازیگران ساختمان پزشکان.

به راستی چرا صدا و سیمای ما سعی در نابود کردن خانواده و از بین بردن حریم ها دارد. گوش هیچ کس بدهکار انتقادها و خون دل خوردن های عده ای غریب نیست.
فیلم های سینمایی و سریال ها و طنزهایی از نوع ساختمان پزشکان در این سال ها کم تهیه نشده اند، اما ساختمان پزشکان بی حیایی و بی شرمی را به حد اعلای خود رسانده تا جایی که پرستو که در نقش منشی دکتر، در این به اصطلاح طنز بازی می کند، تنها کار اصلی اش ناز کردن و عشوه آمدن برای دیگران است و می توان گفت وجودش در این طنز فقط برای همین موضوع بوده است و لا غیر.
دیگری که در نقش روان شناس است نمونه کامل یک مرد بی غیرت است که فقط از همسرش و از اطرافیانش سرکوفت می خورد و هیچ کاری را درست انجام نمی دهد و برادرش در عین حال که قبلا زندانی بوده و هنوز هم به کارهای اشتباهش ادامه می دهد، مردی موفق است که مورد محبت همه قرار می گیرد.
پدری که هوسران است و جدیدا ماجرای زن دوم  گرفتنش هم وارد این طنز بی پایه و اساس شده، دست کمی از پسرانش ندارد و مدام مورد سرکوفت و تمسخر همسرش قرار می گیرد.
در کل ساختمان پزشکان هر شب تکراری است از همان قسمت اول با کمی تفاوت در موضوع. دیالوگ ها و طرز برخورد بازیگران در هر قسمت،تکراری خسته کننده است.
ساختمان پزشکان به موضوعاتی کاملا کلیشه ای می پردازد و کاملا مشهود است که کارگردان از مشکلات و مسائل واقعی متن جامعه بی خبر است.

در ساختمان پزشکان تنها کاری که خوب انجام می شود، تمسخر مردان است و نشان دادن ناز و عشوه زنان.

نمی دانم تا کی باید این قبیل طنزهای سطحی را در صدا و سیما تحمل کنیم...



[ سه شنبه 90/4/14 ] [ 8:31 عصر ] [ عقل نوشته های یک دانشجو ]

نظر