سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داوود در برابر جالوت = فلسطین در برابر اسرائیل

هرچه بیشتر می گذرد دورتر می شویم از آرمانهایمان.
دوست داشتم آنجا بودم و می دیدم وقتی متوسلیان این بزرگ مرد جهاد، دستش را بلند کرد و قدس را نشان داد  به رزمنده ها و گفت جهاد ما تا فتح آنجا ادامه دارد.
چقدر بدم می آید وقتی به آخرین جمعه ی ماه رمضان نزدیک می شویم و صدا و سیما آهنگ ها و برنامه های تکراری اش را از قدس مظلوم پخش می کند و از ما می خواهد که جمعه برویم به راهپیمایی...
به راستی مگر در این 12 ماه، فلسطین زیر چکمه های استعمار نیست...؟؟؟
این شبها در مساجد خیلی هایمان روضه علی اصغر شنیده ایم و گریه کرده ایم، با ناله های رقیه ی حسین ناله سر داده ایم و برای آوارگی زینب ضجه زده ایم...اما... کوفیان هم گریسته اند برای زینب و سه ساله ی حسین شاید با صدایی بلند تر از صدای ما..
امروز صدا و سیما آهنگ پخش می کند  برای آزادی قدس، روحانی مسجد حرف می زند از مظلومیت فلسطین ، من مطلب می نویسم از داوود در برابر جالوت و با موبایل های نوکیایمان به هم پیام می دهیم که شب قدر برای آزادی فلسطین دعا کنید،موقع افطار نستله می خوریم و سحر که می شود برای اینکه قندمان پایین نیاید کوکاکولا مصرف می کنیم و جمعه همه به راهپیمایی می رویم به خاطر کودکان فلسطینی!
اما...قدس همچنان در اسارت است...!!!
از وقتی این چند جمله از سید مرتضی را خواندم امیدوار شدم و یقین دارم که او بیهوده حرف نمی زد...!
و یقین دارم که فلسطین آزاد خواهد شد اما نه با برنامه های صدا و سیما و اشکهای ما برای مظلومیت کودکان فلسطینی، که با ایمان و جهاد بسیجیان خامنه ای....!

((داوود در برابر جالوت که سرا پا مسلح بود جز فلاخنی نداشت و مبارزان فلسطینی نیز در برابر ارتش اسرائیل جز سنگ و فلاخن هیچ ندارند.

اما بدون تردید، همان سان که داوود بر جالوت فائق آمد، ارتش اسرائیل نیز ناچار است که در برابر مبارزان فلسطینی سر تسلیم فرود آورد.))


[ پنج شنبه 89/6/11 ] [ 4:28 عصر ] [ عقل نوشته های یک دانشجو ]

نظر