• وبلاگ : رحيل
  • يادداشت : خانم ميلاني! من عقده اي نيستم...
  • نظرات : 3 خصوصي ، 33 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     

    سلام:

    عالي بود...

    زدي تو خال

    خيلي قشنگ نوشتي....حرف دل مار و زدي

    + رضا 
    با عرض سلام و خسته نباشيد
    من يه جوان هستم و رشته کارگرداني هم خوانده ام
    من يک جوان ايراني هستم
    خانم ميلاني به نظر من عقده هاي فروخورده شخصيت خود را به ديگران تعميم مي دهند من يک جوان پر اميد و با نشاط ايرانيم
    خانم ميلاني توصيه من به شما اين است که اول مشکلتان را با خودتان حل کنيد بعد سراغ حل مشکلات جامعه بياييد شما نماينده جوانان ايران نيستيد شما نماينده تفکر در حال منقرض فيمينستي غرب هستيد ما جوانان ايراني به اين افکار غير قابل هضم و در حال نشخوار غربي نيازي نداريم
    خواهشا براي ما فيلم نسازيد
    + محمد 

    من يك جوان 22 ساله هستم. حقيقتا حرف دلم را در نوشته شما ديدم. متشكرم.
    + حامد 

    سلام

    من هم بعد از ديدن برنامه هفت خيلي دوست داشتم جواب اين خانم بي ادب از خود راضي رو بدم ولي نشد.حرف دل مارو زدي.

    در واقع با توجه به فيلمهاي ميلاني و صحبت هاي اون شبش به اين نتيجه رسيدم که ايشون واقعا خودش يه عقده اي تمام عياره که دوست داره با حرفا و فيلماش اين مشکل خودشو به همه ملت ايران تعميم بده.

    ضمن اينکه علي رغم ادعاي پر طمطراق پذيرش نقد با روي باز ، ايشون نه تنها نقد کارشناسي فراستي رو که کاملا علمي بحث ميکرد رو نپذيرفت، بلکه حتي نظرات مخالف تماشاگران فيلمش رو هم بر نتافت و گفنت اينا مونتاژه. که البته اين مسئله با توجه به سوابق دوستان اين خانم در فتنه 88 مصداق ضرب المثل @کافر همه را به کيش خود پندارد@ است.

    سلام
    اين مطلب حرف دل خيلي ها بود كه شما زديد من هم برنامه رو ديدم متاسفانه خانم ميلاني ايراني ها رو عقده اي دانستند و حرف هاي فمنيستي هم كه كاملا مشهود بود در گفته هايشان و غرب ستايي هم تا جا داشت انجام داد .




    + رطظزر 
    شما بريد و با لبخبد بچتون شاد باشيد. شما كه ادعامي‌كيند تمام فيلم‌هاي ميلاني را ديده‌ايد واكنش پنجم را هم ديدد معني اسلام و مرد سالاري را فهمديد شما بخاطر اينكه از زير بار مسئوليت شانه خالي كنيد ترجيح ميدهيد زير بار حقارت مرد زندگي كنيد اگر هم همسرتان را از دست داديد حتما با كمال ميل به عقد برادر شوهر عزيزتان در ميآيد. مبادا مجبور شويد مسئوليت زندگي را به دوش بكشيد.
    پاسخ

    جناب رطظزر ، آشفتگي ذهنتان از اسمتان پيداست.


    به نام خدا
    با سلام
    آيا جز اين است که خداوند دين را فرستاد تا حيوان ناطق با شعور مختار داراي قوه‌ي تفکر ـ که به هر حال حيوان است- را تبديل به انسان کند؟ آيا هدف از خلقت، انسان کامل نيست؟ نه حيوان که انساني داراي لياقت خليفةاللهي! آيا خود شما بارها نشده که در توصيف اسلام عزيز بگوييد دين انسان ساز؟ آيا پيامبران وظيفه نداشتند مردم را با فطرتشان آشنا سازند تا از خوي حيواني به خوي انساني بگروند؟ چه شد؟ حال ديگر اسلام يک مقوله است و انسان هم مقوله‌اي ديگر؟
    در رابطه‌ي با انتقاد‌هاي اخير در مورد سخنان رييس جمهور در وبلاگ پيغام سروش به روزم!

    در رابطه با خانم ميلاني و کلا فيمينيست‌ها بايد عرض کنم که از نظر آنان زنيت در مرد بودن است! و اين درست يعني بي‌هويت دانستن زن و صرفا مرد بودن را ارزش دادن! يعني زن به خودي خود ارزشي ندارد مگر اينکه مرد باشد!
    يا علي

    سلام

    آفرين من هم همين نظر را دارم !

    متاسفانه فضاي رسانه اي و سينمايي ما حالا حالاها جاي کار داره !

    http://arsalan313.blogfa.com/post-17.aspx

    + عرشيا 
    واقعا جاي تاسف دارد که همچين افراد بي ادب وگستاخي در رسانه ملي به خودشان اجازه ميدهند به کل ملت توهين کنند و صفات حقير خود را به مردم نسبت دهند
    + با تشكر 

    با تشکر
    + حسين محمدي 

    پيشنهاد مي کنم يک کمپين از بچه هاي غيرعقده اي متولد و بزرگ شده در ايران راه بيندازيد تا خانم ميلاني فکر نکنند ايرانيان فقط اطرافيان بااصول ايشان هستند. آن هم اصولي که مي گويد هر کاري مي خواهي بکن،فقط بعدش با صداي بلند همه را مطلع کن.

    سلام/ بهترين متن است که تا بحال از شما ديده ام از دو حيث صميميت نوشتاري و در عين حال رسمي بودن متن که قرين اين دو مبارک است.

    + ماهان 

    با سلام خانم ميلاني صفتي که شايسته خودشان است به ديگران نسبت مي دهند احساسي را که خودشان دارند وعقده اي که در خود و اطرافيانشان مي بينند به همه مردم ايران نسبت مي دهند و ياد ان ضري المثل معروف مي افتيم که کافر همه را به کيش خود پندارد...
    ســـلام
    با تموم وجود ميخواستم جواب چرت و پرتاي ديشب اين خانوم رو بدم ولي قلمم ياري نکرد؛
    ممنون که حرف دل منو زدين.
    + ياسر 
    سلام
    علي بود
     <      1   2   3      >